01
פיצוח אסטרטגי
הרבה עסקים מנסים ליצור ולמכור קורסים, משקיעים הרבה כסף ומקווים שהם ימכר... אך בלי שהם מבינים איך הם משתלבים בעסק שלהם. בפועל, אין מכירות או שהן לא יציבות.
בשלב הראשון נפצח את ה DNA של העסק. ונבין איך הקורסים שיצרת מתחברים אליו. זה לא רק מילים באוויר, אנחנו משקיעים הרבה בלהבין את האסטרטגיה המדויקת שתביא לרווחים.
02
יצירת מנגנוני שיווק ומכירה
לכל עסק צריכים להיות מנגנוני שיווק ומכירה, לעסק שמבוסס על קורסים, רצוי שהמנגנונים יהיו מאוד מדויקים ויאפשרו הכנסה גבוהה וקבועה. בשלב הזה אנחנו נמצא את נתיבי השיווק הטובים ביותר, ונפתח 3-5 ערוצי שיווק שונים לקורסים הדיגיטליים. בשילוב עם מערך מכירות וסיסטמים מתקדמים, הקורסים מתחילים להימכר באופן יציב, ההכנסות והרווחיות של העסק עולות.
03
שיטה לתפעול מנגנוני הצמיחה שלך בקלות
לא חוכמה למכור ולהיות משועבד לעסק שלך, לעבוד 15 שעות ביום ולא לראות אור יום או משפחה. המטרה שלנו היא להוריד את התלות של העסק בנוכחות מתמידה שלך ולהעניק לך גם עסק מצליח אך גם חופש כלכלי, זמן פנוי לפתח את עצמך, העסק שלך וכמובן להשקיע ולבלות זמן עם משפחתך.
04
פיתוח מודלים עסקיים להכנסה יציבה וצומחת
המחלה של עסקים שמבוססים על קורסים, היא שרובם משאירים המון כסף על הרצפה! כי כל קורס הוא מכירה חד פעמית. כלומר, הם משקיעים המון זמן וכסף בלייצר לקוח שרוכש פעם אחת בלבד.
אנחנו ניצור עבורך סל מוצרים שיעלה את הרווח שלך מכל לקוח לפחות פי 2-3 וניצור סיסטם של הכנסה חודשית קבועה, מה שיאפשר לך לפתוח כל חודש עם מחזור גבוה, מבלי להשקיע שקל בשיווק ולחכות ללידים ומכירות שיגיעו!
05
ליווי עסקי אמיתי
אתם לא נשארים לבד עם דף המלצות או משימות שהפילו עליכם. אני איתכם בעסק הזה ועוזר לכם להתקדם בכל שלב ושלב בעשייה, יד ביד כדי להשיג את המטרות שלכם! כשאתם תרגישו אפילו טיפה של ייאוש וחוסר מוטיבציה, אני אהיה שם להזכיר לך שאין מצב שאנחנו לא מגשימים את הפוטנציאל של העסק והיכולות שלך.
בתהליך מכירה יש דקויות קטנות שיכולות לעשות את כל ההבדל בין עסקה גדולה שתזניק את העסק שלך לבין עוד פגישה שלא צלחה. הדקויות האלו נראות כפרטים קטנים, אבל עבור הלקוח הן משמעותיות מאוד.
מרגישים שאתם עובדים מסביב לשעון ומזניחים דברים חשובים מאוד בחיים? משפחה, חברים, תחביבים ואהבות ישנות... יש כמה כלים ודרכים שיעזרו לך לנהל עסק רווחי מבלי ליפול מהרגליים וגם להנות מתחביבים ואהבות אחרות בחיים.
מרגישים שאתם עובדים מסביב לשעון ומזניחים דברים חשובים מאוד בחיים? משפחה, חברים, תחביבים ואהבות ישנות... יש כמה כלים ודרכים שיעזרו לך לנהל עסק רווחי מבלי ליפול מהרגליים וגם להנות מתחביבים ואהבות אחרות בחיים.
מרגישים שאתם עובדים מסביב לשעון ומזניחים דברים חשובים מאוד בחיים? משפחה, חברים, תחביבים ואהבות ישנות... יש כמה כלים ודרכים שיעזרו לך לנהל עסק רווחי מבלי ליפול מהרגליים וגם להנות מתחביבים ואהבות אחרות בחיים.
יצירת לידים
מרגישים שאתם עובדים מסביב לשעון ומזניחים דברים חשובים מאוד בחיים? משפחה, חברים, תחביבים ואהבות ישנות... יש כמה כלים ודרכים שיעזרו לך לנהל עסק רווחי מבלי ליפול מהרגליים וגם להנות מתחביבים ואהבות אחרות בחיים.
בתהליך מכירה יש דקויות קטנות שיכולות לעשות את כל ההבדל בין עסקה גדולה שתזניק את העסק שלך לבין עוד פגישה שלא צלחה. הדקויות האלו נראות כפרטים קטנים, אבל עבור הלקוח הן משמעותיות מאוד.
בשביל ליצור תהליך מכירה שבאמת יביא לך את התוצאות שיפתחו ויגדילו את העסק שלך, איגדתי 12 כלים עוצמתיים למכירות גבוהות! כל כלי חשוב וקריטי בשביל ליצור תהליך איכותי ויעיל שידרוש כמה שפחות אנרגיה ויביא לך את הלקוחות הנכונים ואיכותיים.
אנחנו משקיעים המון כדי ליצור לידים, גם כסף וגם זמן. כדי שזה ישתלם, שיחת המכירה חייבת להיות כמה שיותר מדוייקת. בכל שיחת מכירה יש כמה פעולות שחובה לעשות! הן ההבדל בין שיחה לעסקה סגורה.
עלות נמוכה ויעילות גבוהה, זהו אחד הכלים הטובים ביותר למיצוב כאוטוריטה ולהגדלת מכירות. איך מנהלים רשימת תפוצה ומדוורים ללקוחות כמו המומחים? בצ'קליסט יש 11 מרכיבים חובה בניהול רשימת התפוצה שלך.
לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו. איגדתי 9 מרכיבים שייצרו לך הצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!
מדריך בעל ערך הוא כלי מצויין כדי להביא לקוחות, לבנות רשימת תפוצה וקהילה שעוקבת אחרי העסק שלך באופן אדוק. איך מתחילים לבנות מדריך? מה חייב להיות בו? ואיך הוא יביא לך לקוחות?
האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". זה המקום בו הוא יכיר אתכם לעומק כדי שביום בו יפנה אליכם, הוא כבר יהיה 90% משוכנע ולכם לא תהיה הרבה עבודת מכירה. אז מה צריך להיות באתר שיביא לכם לקוחות?
הבידוד מאלץ אותנו לעשות שינויים גדולים אך הכרחיים בשביל להמשיך להתפרנס ולקדם את העסק שלנו למרות הכל. אני משתף אתכם ב-7 פעולות שגם אני עשיתי כדי להמשיך לשווק ולמכור כרגיל גם עכשיו.