כל מה שכדאי לך לדעת...

הפעולות הכי חשובות כתב קטן.png

9 לאוגוסט 2020 

אנחנו משקיעים המון כדי ליצור לידים, גם כסף וגם זמן. כדי שזה ישתלם, שיחת המכירה חייבת להיות כמה שיותר מדוייקת. בכל שיחת מכירה יש כמה פעולות שחובה לעשות! הן ההבדל בין שיחה לעסקה סגורה.

הצקליסט לניהול רשימת תפוצה.png 444.png

25 ליולי 2020 

עלות נמוכה ויעילות גבוהה, זהו אחד הכלים הטובים ביותר למיצוב כאוטוריטה ולהגדלת מכירות. איך מנהלים רשימת תפוצה ומדוורים ללקוחות כמו המומחים? בצ'קליסט יש 11 מרכיבים חובה בניהול רשימת התפוצה שלך.

לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו. איגדתי 9 מרכיבים שייצרו לך הצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!

6 ליוני 2020 

הצעה שלא ניתן לוותר-min.jpg

מדריך בעל ערך הוא כלי מצויין כדי להביא לקוחות, לבנות רשימת תפוצה וקהילה שעוקבת אחרי העסק שלך באופן אדוק. איך מתחילים לבנות מדריך? מה חייב להיות בו? ואיך הוא יביא לך לקוחות?

5 למאי 2020 

מדריך 5.png

האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". זה המקום בו הוא יכיר אתכם לעומק כדי שביום בו יפנה אליכם, הוא כבר יהיה 90% משוכנע ולכם לא תהיה הרבה עבודת מכירה. אז מה צריך להיות באתר שיביא לכם לקוחות?

19 לאפריל 2020 

אתר.png

הבידוד מאלץ אותנו לעשות שינויים גדולים אך הכרחיים בשביל להמשיך להתפרנס ולקדם את העסק שלנו למרות הכל. אני משתף אתכם ב-7 פעולות שגם אני עשיתי כדי להמשיך לשווק ולמכור כרגיל גם עכשיו.

20 למרץ 2020 

לגרום ללקוחות לפנות אלייך ולהתעניין זה הדבר הקשה ביותר לכל בעל עסק. אבל מה עושים בשלב הבא? הגעת לשיחת המכירה ועכשיו צריך לדעת איך למנף את כל ההשקעה המקדימה והעבודה שעשית לתוצאות אמיתיות. כסף ומחזור מכירות שיבטיח לך עסק פורץ גבולות ורווחי!

12 לפברואר 2020 

שונא מכירות? רובנו לא אוהבים את פעולת המכירה. והמילה "מכירות" אפילו גורמת לנו לאי נוחות קלה. אבל זה לא תמיד חייב להיות אגרסיבי או מניפולטיבי. יש כמה עקרונות ופעולות שיווקיות מקדימות שיכולות לעזור ללקוח לקנות מבלי שנצטרך "למכור" לו.

27 לדצמבר 2019 

28 לנובמבר 2019 

לאחר תקופה כאיש שיווק ועצמאי איגדתי לי 13 כלים שבעזרתם העסק שלי מתקדם, צומח, מוכר ונהיה רווחי יותר מיום ליום. בתור התחלה אני ממליץ לך להשתמש בלא יותר מ-3 כלים מתוך הרשימה ולוודא שהם המתאימים לעסק שלך.

26 לאוגוסט 2019 

כמה פעמים כתבתם פוסט והרגשתם שזה לא תורם לכם? שהשקעתם המון זמן על מאמר ובסוף קראו אותו 15 איש במקרה הטוב? אנחנו משקיעים המון זמן וכסף ביצירת תוכן והוא חייב להביא תוצאות.

11 לאוגוסט 2019 

נכון אנחנו לא באים מרקע של מכירות והמקצוע שלנו שונה בתכלית. אני יודע שאתם כנראה גם לא אוהבים את זה וכל פעמים שאתם שומעים את המילה מכירות אתם נרתעים קצת ומחפשים להימנע. אבל אנחנו עצמאיים ואין לנו איש מכירות שימכור בשבילנו

24 ליולי 2019 

המעמד של שיחת מכירה יכול להיות מלחיץ ולא נעים עבור רבים מאיתנו. רובנו מגיעים מתחומים שאין להם נגיעה בזה והכמה רגעים הללו שייש לנו לשוחח עם אדם בטלפון ולהשאיר עליו את הרושם הרצוי הם קריטים לעסק שלנו. 

16 ליולי 2019 

עזבתם את העבודה ואתם מקימים עסק חדש, עכשיו הכל תלוי בכם, אתם מובילים את הספינה ואתם צריך להניע ולנווט אותה כדי שתוכלו להתפרנס בכבוד ולהגשים את החלום שלכם.הנה כמה דברים שלמדתי תוך כדי המסע שלי.

4 ליולי 2019 

העובדה שאתם מטפלים מצויינים, מדריכי כושר מעולים או צלמים נהדרים לא הכינה אתכם לעולם העסקים. ישנם דברים בסיסיים בהתנהלות כבעלי עסק שאתם חייבים לדעת כדי לתפעל עסק בהצלחה.

 26 ליוני 2019 

יש לך כישרון, אתה יודע שאתה טוב במה שאתה עושה אבל לא מצליח למכור,

סדר הוא המרכיב שלרוב העסקים חסר כדי להצליח, איך עושים סדר? 

 12 ליוני 2019 

10 כללים כדי לשמור על דרייב ועשייה פרודוקטיבית

אחד הקשיים הכי משמעותיים שקולגות ובעלי עסקים קטנים מספרים לי עליו זה התקיעות וחוסר עשייה לקידום העסק שלהם. 

 30 למאי 2019 

"בניתי אתר עכשיו מה?"

פעמים רבות בעלי עסקים בונים אתרים מאוד מושקעים, משקיעים זמן, כסף ומחשבה רבה ולבסוף חווים תחושת כשלון כתוצאה מחוסר עניין של קהל היעד באתר שלהם וטראפיק נמוך מאוד אם בכלל.

 26 למאי 2019 

איך תגרום לעובדים שלך לעבוד בשבילך ולא רק עבור הכסף שלך

האתגר הגדול ביותר של כל מנהל הוא להצליח לרתום את עובדיו למטרת העל של העסק ,לעבודה מאומצת למען השגתה ולא רק עבור השכר שלהם. נכון זה נשמע הזוי או קצת "חי בסרט" אבל זו האסטרטגיה הכי נכונה שיכולה להיות כדי לנהל צוות או אפילו עובד אחד בהצלחה רבה.

ניוזלטר - תוכן, יתרונות ונקודות חשובות!

תפקיד הניוזלטר בשיווק הוא קריטי עבור עסקים הרוצים לשמר לקוחות לאורך זמן וצריכים לנהל תהליך מכירה ארוך ומורכב. אך לפני שמחליטים לבנות אותו יש כמה דברים שצריך לדעת...

 20 למאי 2019 

איך ליצור ולשדר ללקוחות אמון ויושרה במרחב הדיגיטלי?

בעולם מלא במסרים שיווקיים והבטחות גדולות, ערכים כמו אמינות ויושרה תופסים משקל רב יותר בתהליך קבלת  ההחלטות של הלקוח .בכמה צעדים פשוטים ניתן ליצור תחושה זו טרם פגשנו או דיברנו עם הלקוח ולמכור יותר.

 14 למאי 2019 

 10 למאי 2019 

דמיון מודרך 

עזרו ללקוח שלכם לדמיין כיצד יראו חייו ברגע שלאחר הרכישה, מה השימוש במוצר שלכם בסופו של דבר נותן לו באמת. נכון שזה נשמע גדול ודי מוגזם אך זוהי דרך מצוינת לשווק את המוצר שלכם.

לפגישת ייעוץ ללא עלות
  • יש לכם שאלה או בקשה בכל נושא?

  • פותחים עסק חדש ולא יודעים מאיפה להתחיל?

  • מנסים כבר חודשים להביא לקוחות ונאבקים בשיניים על כל ליד?

  • רוצים להגדיל את העסק אך לא יודעים מה הצעד הבא?

פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות!

  • Facebook
  • Instagram

 כל הזכויות שמורות לדרור ברק-אסטרטגיה שיווקית ©