10 מרכיבים שהופכים אתר ליעיל ומביא לקוחות
Marketing
האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". זה המקום בו הוא יכיר אתכם לעומק כדי שביום בו יפנה אליכם, הוא כבר יהיה 90% משוכנע ולכם לא תהיה הרבה עבודת מכירה. אז מה צריך להיות באתר שיביא לכם לקוחות?
1.תוכן איכותי ויעיל ללקוח
לא מספיק שיהיה לכם אתר תדמית חמוד ונעים לצפייה. הלקוח רוצה לדעת שאתם מקצוענים בתחומכם ותוכלו לפתור את הבעיה שלו. הדרך לעשות את זה היא בעזרת סרטונים, מאמרים ומדריכים חינמיים להורדה שנותנים טיפים יעילים ללקוח (לא חובה שיהיו את כל ה-3, מספיק רק 1-2).הקפידו שהתוכן שלכם באמת ישפר את חיי הלקוח ויהווה עבורו פתרון מסוים, רק כך הוא יהיה יעיל עבורכם וייצור פניות. לחצו לקבלת המדריך המלא לכתיבת תוכן שמביא לקוחות בקלות ובמהירות.
2.הנעות לפעולה
מה הכוונה הנעה לפעולה? לדוגמא: "רוצה יותר לקוחות? מלא פרטים לפגישת אסטרטגיה לשיווק העסק ללא התחייבות". לאחר שהלקוח קרא מדריך או הגיע לחלק מסויים בעמוד הבית, נכוון אותו לפעולה הבאה שנרצה שיעשה. אם לא נשלב באתר הנעות לפעולה, הגענו עד לבאר אבל לא שתינו.
3.הוכחות שאתם מסוגלים לספק תוצאות
חוות דעת של לקוחות מרוצים יעשו את העבודה. ישנן שתי אפשרויות: בכתב או בווידאו. אני ממליץ לשלב ולעשות גם וגם. במידה ואתם עושים בווידאו, עשו זאת כמו שצריך. נסחו כמה שאלות שיעזרו לכם לכוון אותו במהלך צילומי חוות הדעת.
שאלות לדוגמא:
1. אילו תוצאות התהליך השיג לך?
2. איך הרגשת במהלך עבודתנו המשותפת?
3. מה היה הדבר שהכי עזר לך בעבודה איתי?
כך אתם מוודאים שאתם משיגים את התשובות שאתם צריכים כדי לבנות סרטון מצויין שישכנע לקוחות עתידיים לרכוש מכם.
4.סיפור שיוצר חיבור
איך יוצרים חיבור באמצעות סיפור? ספרו על עצמכם באתר ושלבו רגש. הסבירו מה מניע אתכם לעבוד במקצוע הזה, איך הגעתם אליו, מה התחנות שעברתם בחיים עד אליו ולמה זה כל כך חשוב לכם לעבוד בצורה מסויימת. כל אלה יגרמו ללקוח להתחבר, להזדהות וליצור איתכם קשר. כשייש חיבור, תהליך המכירה מול הלקוח יהיה מוצלח יותר ותסגרו יותר עסקאות.
5.פירוט על המוצרים ולמה כדאי לי לקנות אותם
חשוב מאוד ליצור כמה שיותר בהירות ללקוח על מנת לגרום לו להשאיר פרטים. כתבו בשפה פשוטה וברורה, מבלי להשתמש במונחים מקצועיים גבוהים ונסו לא לכתוב מגילה. אנחנו רוצים שהוא יבין בדיוק מה אנחנו יכולים לתת לו, כיצד זה יעבוד, ואיך זה הולך לעזור ולשנות לו את החיים (התוצאה).
6.לדבר תוצאות
הקפידו לשלב בתוכן האתר תיאור ברור, משפט אחד קצר! שמתאר את התוצאה שהעבודה שלכם תביא ללקוח. לדוגמא: התוצאה של השירות שלי היא הגדלת הכנסות העסק. למה זה כל כך חשוב להדגיש את התוצאה? כי זה מה שבאמת מעניין את הלקוח. הדרך להשגת התוצאה היא רק פרט משלים.
7.ויז'ואל איכותי (תמונות מקצועיות)
הקפידו להשתמש רק בתמונות שלכם וכמובן איכותיות שצולמו על ידי צלם מקצועי. נכון לכולנו יש פלאפון עם מצלמה חדישה אבל זה פשוט לא אותו הדבר. צלם מקצועי יידע להוציא אתכם בצורה הכי טובה שאפשר.
8.גרפיקה ייחודית לעסק שלך (מיתוג)
מומלץ להקפיד על שפה חזותית זהה ולא פחות חשוב ייחודית ומאפיינת אתכם בכל האתר. זה בא לידי ביטוי בשימוש בצבעי המותג שלכם, אובייקטים גרפיים מסויימים שחוזרים על עצמם ועוד... הקפדה על הדברים הללו היא חלק מיצירת זהות ואופי לעסק שלכם כמותג.
9.פיקסל
מהו פיקסל ולמה זה חשוב? פיקסל הוא קוד שמותקן על האתר ומאפשר לכם לפרסם ישירות לכל מי שמבקר בו. לדוגמא: אתם קוראים עכשיו מאמר אצלי באתר, ב-60 היום הקרובים אתם תראו אותי בפייסבוק הרבה יותר מהרגיל. למה זה כל כך חשוב? ממש לפני רגע הלקוח הכיר והתרשם ממכם באתר. יום לאחר מכן הוא יראה פוסט שלכם שנותן לו עוד ערך ואז עוד פוסט ואז כשהוא כבר מכיר אתכם יותר ובשל לרכוש, הוא יראה פוסט נוסף שמציע לו לרכוש. הפיקסל יעזור לכם לבנות משפך שיווקי מושלם כדי להביא לקוחות. יש לכם שאלות על פיקסל ואיך להשתמש בו? לחצו כאן ליצירת קשר-אשמח לענות ללא עלות.
10.טופס צור קשר פשוט (אם אתם נותני שירות)
אם המכירה שלכם לא מתבצעת דרך האתר ולקוחות צריכים להתקשר או להשאיר פרטים כדי לסגור איתכם, בקשו מהם רק שם וטלפון. בקשה להשארת מייל היא מיותרת במקרה זה ומקטינה את הסיכויים שהלקוח ישאיר לכם פרטים.
לסיכום, חשיבות הקמת אתר היא עצומה אך הקפידו לתכנן אותו בצורה נכונה שבאמת תהפוך אותו ליעיל עבורכם (כזה שיביא לכם לקוחות).
רוצים לתכנן את האתר שיביא לכם לקוחות?
גם זה יכול לעניין אתכם
11 מרכיבים חובה בניהול רשימת תפוצה
עם עלות נמוכה ויעילות גבוהה, זהו אחד הכלים הטובים ביותר למיצוב כאוטוריטה ולהגדלת מכירות. איך מנהלים רשימת תפוצה ומדוורים ללקוחות כמו המומחים? בצ'קליסט יש 11 מרכיבים חובה בניהול רשימת התפוצה שלך.
הדקויות שיעלו לך משמעותית את המכירות
בתהליך מכירה יש דקויות קטנות שיכולות לעשות את כל ההבדל בין עסקה גדולה שתזניק את העסק לבין עוד פגישה שלא צלחה. הדקויות האלו נראות כפרטים קטנים, אבל עבור הלקוח הן משמעותיות מאוד.
לא אוהבים למכור? זה בשבילכם
רובנו לא אוהבים את פעולת המכירה. והמילה "מכירות" אפילו גורמת לנו לאי נוחות קלה. יש כמה עקרונות ופעולות שיווקיות מקדימות שיכולות לעזור ללקוח לקנות מבלי שנצטרך "למכור" לו.
רוצה להגיע לשיאים חדשים בעסק?
Israel,Tel Aviv
תל אביב ,ישראל,ראשון לציון
|