הצ'קליסט לניהול רשימת התפוצה שלך כמו המומחים

Marketing

אחד הכלים היעילים ביותר למיצוב כאוטוריטה ולהגדלת מכירות הוא דיוור במייל לרשימת תפוצה. עלות השימוש בו נמוכה יחסית, ובניהול נכון ויצירת תוכן איכותי הוא כלי מצויין ליצירת לקוחות והכנסות. נכס דיגיטלי שיעשה שירות גדול לעסק שלך.

הטבה מיוחדת!

פגישת אסטרטגיה לשיווק  

שמביא לקוחות

"דרור עבד איתי בסבלנות ובדקדקנות כדי לגרום לחלום שלי לקרות"

פיניקס פן

ממעמקים-טיפול רגישי רוחני

11 מרכיבים חשובים בניהול רשימת תפוצה שתביא לך לקוחות:

1.תוכן ומיילים בעלי ערך לקהל היעד

בשביל שהנרשמים לרשימת התפוצה שלך ירצו להישאר בה ובסופו של דבר גם לרכוש ממך, אנחנו רוצים לתת להם סיבה טובה לכך. אין דרך יותר טובה לעשות זאת מאשר תוכן איכותי שנותן כלים העוזרים ללקוח להתמודד עם אתגרים ובעיות בחייו.

2.תדירות נכונה, תזמון זה הכל בחיים.

אחת הסיבות העיקריות שאנשים מסירים את עצמם מרשימת תפוצה היא הצפה של מיילים. חשוב להקפיד על מרווחי זמן סבירים בין מייל למייל כדי לא להתיש אנשים ולגרום להם להסיר את עצמם מהרשימה. יחד עם זאת, שימו לב לא להעלם מהמפה לגמרי, אל תזניחו את הרשימה. שלחו מיילים בזמנים קבועים ולפחות אחת לחודש (משתנה בסוג הניוזלטר שאתם מפיקים והעסק שלכם).

3.מדריכים

מעבר למיילים עם תוכן מעניין ובעל ערך ללקוח, מומלץ לשלוח גם מדריכים לצפייה או הורדה. הם נתפשים אצל הלקוח כאיכותיים והוא מעריך אותם יותר מאשר עוד מייל. הם יעלו את אחוזי פתיחת המיילים והקליקים.

4.גיוון בתוכן

חשוב מאוד כדי לשמר את הלקוחות ברשימת התפוצה. אם נחזור על עצמנו במיילים שוב ושוב, התוכן ישעמם והם בסופו של דבר יסירו עצמם מהרשימה.

5.הדגשת מסרים חשובים

כשאנחנו מנסחים מייל, ישנם מסרים מסויימים שנרצה להדגיש. לדוגמא- ההנעה לפעולה או נקודה חשובה שרצינו להעביר בתוכן. ההדגשה עושה סדר בעין, מקלה על הקריאה וגם מוציאה החוצה את הדברים החשובים באמת.

6.הנעות לפעולה

רצוי שכמעט בכל מייל שלך תהיה איזושהי הנעה לפעולה. משהו שיוצר המשכיות ומניע את הלקוח לקנות, להיכנס לקרוא מאמר, לצפות בסרטון, להיכנס לאתר, להנות מהסרטונים בערוץ היוטיוב שלך ועוד...

הדברים הפשוטים שיחסכו לכם המון כאב ראש

7.שהרשימה תעבוד עבורנו 

איך נגרום לזה שהרשימה תעבוד עבורנו ולא אנחנו עבורה? אוטומציות! תהליך ששולח ללקוח מיילים אחד אחרי השני באופן אוטומטי עם מרווחי זמן שיקבעו מראש. לדוגמא- 4 מיילים, בין מייל למייל מרווח של 5 ימים. כך מהרגע הראשון שאדם הצטרף לרשימת התפוצה הוא מתחיל לקבל ערך ולהיחשף אלייך באופן תדיר.

8.לוודא שהמיילים מגיעים לתיקיית דואר נכנס

ההצלחה בסעיף זה תהפוך את רשימת התפוצה שלך ליעילה במיוחד. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לשלוח את המייל שניסחת דרך המערכת לתיבת מייל אחרת. כך נדע לאן הוא מגיע ומה צריך לשנות בו כדי שיגיע לדואר הנכנס. חשוב להדגיש שאין 100% הצלחה. יהיו אנשים שהמיילים יגיעו אליהם לקידומי המכירות ואולי אפילו לספאם, אבל יש כמה דברים בסיסיים שכדאי לעשות להגדלת הסיכויים להיות בדואר הנכנס-

א. לא להשתמש ביותר מדי מילים מכירתיות כמו מבצע, חינם, מתנה, הנחה וכו'. (גם בכותרות וגם בגוף המייל)

ב.לא לשים במייל הרבה תמונות ותמונות כבדות מדי. אני ממליץ להימנע כמה שיותר משימוש בתמונות.

ג. קישור אחד בכל מייל- מומלץ לשים רק קישור אחד למקום חיצוני (אתר, דף נחיתה, ערוץ יוטיוב ועוד..) יותר מזה, הסיכויים שלך להגיע לספאם גדלים.

ד. להימנע משימוש ביותר מדי צבעים להדגשת מסרים שונים בתוכן.

9.התאמה למובייל

לפני שליחת מייל לרשימת התפוצה, שלחו אותו לעצמכם ופתחו בפלאפון כדי לראות שהוא קריא, ברור, מרווח ונוח לקריאה. אחוז המשתמשים שפותחים מיילים בפלאפון הוא גבוהה מאוד וחשוב שיוכלו לקרוא בקלות.

10. A/B טסטינג

ניסוי כותרות שונות לאותו המייל ובדיקת אחוזי פתיחתו, ניסוי עיצובים שונים למייל ובדיקת אחוזי הקלקה על קישורים. ככה תהיה לך יכולת ללמוד את הנוסחה לאחוזי פתיחה והקלקה גבוהים בדיוור שלך.

11.מעקב אחר נתוני פתיחה והקלקה של משתמשים

לאחר שליחת מייל ללפחות 100-150 משתמשים, ניתן לקבל נתונים שימחישו לנו את איכות המייל ששלחנו. כך אפשר כל הזמן לשפר את הכותרות, תוכן והנעות לפעולה שאנחנו שמים במיילים.

לסיכום, רשימת תפוצה היא כלי שיווקי עוצמתי אך כדי לוודא שההשקעה בו משתלמת צריך לשים לב לפרטים הקטנים ולהקפיד על תוכן איכותי, מדידה של ביצועים, אסטרטגיה נכונה, תוכן מניע לפעולה ועוד...

רוצה לשפר או לבנות רשימת תפוצה שתביא לך לקוחות?

לחצו כאן- לפגישת אסטרטגיה לשיווק שמביא לקוחות!

גם זה יכול לעניין אתכם

השלב הראשון בדרך להיות אוטוריטה!

מדריך בעל ערך הוא כלי מצויין כדי להביא לקוחות, לבנות רשימת תפוצה וקהילה שעוקבת אחרי העסק שלך באופן אדוק. איך מתחילים לבנות מדריך? מה חייב להיות בו? ואיך הוא יביא לך לקוחות?

9 מרכיבים להצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!

לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו.

לא אוהבים למכור? זה בשבילכם

רובנו לא אוהבים את פעולת המכירה. והמילה "מכירות" אפילו גורמת לנו לאי נוחות קלה. יש כמה עקרונות ופעולות שיווקיות מקדימות שיכולות לעזור ללקוח לקנות מבלי שנצטרך "למכור" לו.

רוצה יותר לקוחות? הגיע הזמן שנדבר.

Israel,Tel Aviv

תל אביב ,ישראל,ראשון לציון

|

050-4689170

 
  • Facebook
  • Instagram

 כל הזכויות שמורות לדרור ברק-אסטרטגיה שיווקית ©