דרור ברק | איך ליצור הצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה
top of page

איך ליצור הצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה

Marketing

לבנות הצעה ומוצר אטרקטיבי זה לא דבר פשוט. המון פעמים נדמה לנו שההצעה שלנו מדהימה אבל כשאנחנו מציגים אותה ללקוח, הוא לא מתלהב כמו שציפינו. איגדתי 9 מרכיבים שייצרו לך הצעה שהלקוח לא יוכל לוותר עליה!

IMG_3909-Edit_pp_edited.jpg

פגישת אסטרטגיה לשיווק  

שמביא לקוחות

1.לדבר תוצאות

ציינו בהצעה שלכם מה יוצא ללקוח מרכישת המוצר, איך החיים שלו הולכים להשתנות! לדוגמא: ללקוחות של רואה החשבון לא באמת אכפת איזה פעולות יעשה כדי לחסוך להם כסף ובאיזה מוסד הוא למד... מה שהכי חשוב להדגיש, זה שבזכותו ירוויחו יותר כסף כל חודש ולא יהיה להם כאב ראש מהתעסקות מול הרשויות. 

2.להעניק מתנות

2 דרכים לעשות את זה:

פיניקס פן.jpg

"דרור עבד איתי בסבלנות ובדקדקנות כדי לגרום לחלום שלי לקרות"

פיניקס פן

ממעמקים-טיפול רגישי רוחני

א.מתנות מבית- לרוכשי מוצר הדגל שלכם, החבילה/מוצר הכי יקר שאתם מציעים. תנו מוצרים משלימים כבונוס. לדוגמא: אני מלווה עסקי שייש לו כמה תוכניות ושירותים שונים. בחבילת הליווי העסקי המלאה שלי, אתן כמתנה שירות של סימולציית ואימון מכירה והשתתפות חד פעמית באחד הסדנאות שלי ללא תשלום נוסף.  ציינו בדף הנחיתה/אתר שאלו בונוסים במתנה לרוכשי מוצר הדגל והם שווים X כסף. הלקוח מרגיש שהוא קיבל המון מבלי ששילם על כך.

א.מתנות מבחוץ- שתפ"ים עם בעלי מקצוע משלימים לדוגמא: ציינו בהצעה שמי שרוכש את מוצר הדגל מקבל 50% הנחה על 2 הפגישות הראשונות עם אותו בעל מקצוע. קידמתם מכירה, נתתם הטבה ללקוח שלכם וגם יצרתם שת"פ שיניב פירות לאורך זמן.

3.לדבר פשוט

לא משנה כמה המוצר יהיה מדהים ויוכל לשנות ללקוח את החיים אם תסבכו ותהפכו אותו למורכב וקשה מדי להבנה, ללקוח יהיה קשה לעשות את צעד הרכישה. שמרו על הדברים פשוטים והסבירו ללקוח את המוצר במילותיו ולא בז'רגון המקצועי שלכם.

4.ליצור בהירות ולהסביר בפירוט

הדגימו את השימוש במוצר שלכם, פרקו לשלבים ברורים את פגישת הייעוץ או הסדנה שאתם מציעים. תנו ללקוח את כל הפרטים שנותנים לו ביטחון. בהירות יוצרת מוכנות לרכישה.

5.שקיפות מלאה

אל תסתירו פרטים שנראים לכם כבעיתיים ללקוח וספרו עליהם רק ברגע האחרון לפני סגירת העסקה. זה ייצור המון אנטגוניזם כלפיכם, זה לא כל כך נחמד, ולא פחות חשוב, תבזבזו המון זמן על תהליכי מכירה שלא ייצא מהם כלום.

6.פריסה לתשלומים והצגת המחיר בצורה אטרקטיבית

הצגת המחיר ללקוח בצורה הזו- 380*10 תעלה את אחוזי סגירת העסקאות. זה פשוט נתפס בעיני רובנו כאטרקטיבי יותר מאשר 3800 ש"ח.

7.לתת ביטחון (אחריות)

"שבועיים מקניית המוצר תוכל להחליט אם אתה מרוצה, במידה ולא, כספך יוחזר" (כמובן שזה אפשרי רק במקרים מסויימים לא בכל עסק).

8.חוות דעת של מובילי דעת קהל

עבדתם בעבר עם משפיען רשת, אישיות מובילה בתחומכם, לקוחות בעלי שם... השתמשו בכך באתר ודפי הנחיתה למכירת המוצר.

9.תשוקה!

אם אתם נותני שירות, אחד הדברים שגורמים ללקוחות לרכוש, לסמוך וללכת אחרינו הוא התשוקה וההתלהבות שלנו מהמקצוע ומהפרוייקט הספציפי הזה עם הלקוח. לפני כמה חודשים, עשיתי סבב של פגישות עם ספקים של שירות מסויים לעסק שלי. בסופו של דבר בחרתי באחד שהיה לו פחות ניסיון וקבלות אך הראה לי שהוא הולך לעוף על העבודה איתי ולעשות הכל כדי שאצליח!

לסיכום, המון פעמים ההבדל העצום בין מכירות גבוהות לנמוכות הוא רק הדרך בה נציג את ההצעה שלנו ללקוח והמרכיבים השונים שנשלב בתוכה. שימו לב שאתם הופכים את ההצעה שלכם לכזו שלא ניתן לוותר עליה!

רוצים להגדיל מכירות באמצעות הצעה מנצחת?

לחצו כאן-פגישת אסטרטגיה לשיווק שמביא לקוחות ללא עלות!

גם זה יעניין אותך

OC1PEB0.jpg

הכלים השיווקים שיעשו את כל ההבדל

לאחר תקופה כאיש שיווק ועצמאי איגדתי לי 13 כלים שבעזרתם העסק שלי מתקדם, צומח, מוכר ונהיה רווחי יותר מיום ליום. ריבוי הכלים שייש לנו כיום לשיווק העסק, יוצר בלבול וחשוב לבחור בנכונים ביותר.

StockSnap_MHVWVRXXRH.jpg

הכלי שיעזור לך למכור ולמצב את עצמך כאוטוריטה

כמה פעמים כתבתם פוסט והרגשתם שזה לא תורם לכם? שהשקעתם המון זמן על מאמר ובסוף קראו אותו 15 איש במקרה הטוב? אנחנו משקיעים המון זמן וכסף ביצירת תוכן והוא חייב להביא תוצאות. 

WhatsApp Image 2020-05-25 at 20.54.31.jp

מה צריך להיות באתר כדי שיביא לקוחות?

האתר שלכם הוא המקום שיגרום ללקוח להעריך אתכם ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". זה המקום בו הוא יכיר אתכם לעומק כדי שביום בו יפנה אליכם, הוא כבר יהיה 90% משוכנע ולכם לא תהיה הרבה עבודת מכירה. 

רוצה יותר לקוחות? הגיע הזמן שנדבר.

Israel,Tel Aviv

תל אביב ,ישראל,ראשון לציון

|

050-4689170

צור קשר
bottom of page