כל הזכויות שמורות לדרור ברק-אסטרטגיה שיווקית ©

Marketing

9 פעולות פשוטות וקלות כדי לכתוב תוכן שמביא לקוחות

תוכן שיווקי

"דרור יכול להקפיץ כל עסק כמה רמות קדימה וזכינו שמצאנו אותו לעסק שלנו"

מורנה סלוקי

"גאיה"-קורסים וסדנאות זוגיות

רוצה לקדם את העסק שלך?

  050-4689170 | התקשר או השאר פרטים

מבטיח לחזור תוך פחות מיממה*

כמה פעמים כתבתם פוסט והרגשתם שזה לא תורם לכם? שהשקעתם המון זמן על מאמר ובסוף קראו אותו 15 איש במקרה הטוב? אנחנו משקיעים המון זמן וכסף ביצירת תוכן והוא חייב להביא תוצאות. יש 9 פעולות שכדאי לכם לעשות כדי לוודא שהוא יביא לכם לקוחות. 

1. לפתור את אחד הכאבים של קהל היעד

לדוגמא-

העסק: צלם

הכאב של קהל היעד: אני אף פעם לא יוצא טוב בצילומים עסקיים.

התוכן שניצור: 7 דרכים לוודא שצילומיים עסקיים יצאו מושלמים.

2. לכתוב בגובה העיניים

האם כתבתם בצורה ברורה ופשוטה או התנסחתם כמו כותב הנאומים של נשיא המדינה. כתיבה רשמית מדי היא כמו לצפות בסרטון של מישהו שמקריא מדף ומסתכל כל רגע למטה. לא אותנטי ולא מקרב. הימנעו ממילים וביטויים שלא הייתם משתמשים בהם בשיחה פנים אל פנים כגון: כפי שציינתי, כמו כן, אף על פי כן, להלן ועוד...

3. לוודא שהוא באמת יעיל

האם הקהל שלכם יידע ליישם אותו ברמה כלשהי אחרי שהוא מסיים לקרוא או שהכל נשאר ברמה התיאורטית ולא יעילה.

4. לתת כותרת ברורה שמושכת תשומת לב

שימו לב שגם הכותרת (השם שנתתם למאמר או כתבה) מנוסחת בצורה ברורה ופשוטה ובדיוק כמו שאתם מדברים. חשוב מאוד שכבר מהכותרת יהיה ניתן להבין למי הכתבה מויעדת ומה ייצא לו מזה שהוא ישקיע זמן בקריאתה. לדוגמא: "השיווק לא עובד? 7 דברים בעסק שלך שאתה צריך לשפר". כבר מקריאת הכותרת אפשר לדעת שהכתבה מיועדת לבעלי עסקים שרוצים לשפר את מערך השיווק שלהם.

5. לשלב תת כותרות כדי להקל על הקריאה

מאוד חשוב, אנשים נוטים לקרוא ברפרוף ורק אם ממש עניינתם אותם אז יש מצב שישקיעו וייקראו כל מילה. בשביל זה תת כותרות הן מאוד חשובות. כותרות מושכות ומעניינות שמחלקות את המאמר לחלקים ומדגישות את הנקודות החשובות.

6. להוסיף קישורים לנכסים דיגיטליים או דפים אחרים באתר שלכם

לאינטרנט יש יתרון עצום שמאפשר לנו להוביל גולשים למקומות שאנחנו רוצים לאחר שנחשפו אלינו לראשונה. שלבו קישורים יעילים לעמודים אחרים באתר שלכם כגון: מאמר נוסף שכתבתם או תיאור השירות שיכול לעזור ללקוח שבדיוק קורא מאמר על הצורך שהשירות שלכם יכול לספק.לדוגמא כתבתם מאמר על בעיות גב ו7 דרכים לפתור אותן. אחת הדרכים היא תרגילי בוקר- את צמד המילים "תרגילי בוקר" אני יכול להפוך לקישור שיוביל לדף נחיתה עם סרטון הדרכה על תרגילי בוקר ואפשרות להשאיר פרטים כדי להצטרף לסדנה שעוסקת בכך.

7. להניע לפעולה

אתם עובדים קשה מאוד בשביל לייצר תוכן ואין סיבה שלא תשתמשו בו בשביל להשיג משהו חזרה. נכון לא בכל פוסט תניעו אנשים לרכישה אבל כן ניתן להשתמש בתוכן בשביל מנויים נוספים ביוטיוב או כדי שיורידו מדריך שכתבתם וירשמו לניוזלטר.

8. לעשות בדיקת איכות מקדימה

לפני שאתם מפרסמים תנו לקהל היעד שלכם לקרוא או לראות (אם זה סרטון).תמצאו כמה לקוחות או מכרים שהם חלק מקהל היעד שלכם ושאתם יודעים שיסכימו מדי פעם לתת את דעתם על התוכן שלכם. חשוב שהם יהיו אנשים שמסוגלים להיות אמיתיים איתכם כדי שלחוות הדעת שלהם תהיה תועלת.

9. למדוד תוצאות ולשנות בהתאם

לאחר שפרסמתם תעקבו בעזרת גוגל אנליטקס אחר הכניסות לאתר שלכם והזמן שמשתמשים נשארו בדף של המאמר שכתבתם. אם זה פוסט בפייסבוק אז כמובן שתוכלו לעקוב אחרי הביצועים שלו ולראות איזה נושאים מדברים לקהל היעד שלכם יותר ואיזה פחות לפי אחוזי החשיפה והמעורבות (לייקים, תגובות ושיתופים).

דרך אגב, אם אין לכם מושג מה זה גוגל אנליטקס שלחו לי הודעה ונדאג שתדעו איך להשתמש בו בשביל לקדם את העסק שלכם.

התוכן שלכם לא מייצר תוצאות? רוצים עוד לקוחות? 

התקשרו או שלחו הודעה .

גם זה יכול לעניין אתכם

הדברים הפשוטים שיחסכו לכם המון כאב ראש

העובדה שאתם מטפלים מצויינים, מדריכי כושר מעולים או צלמים נהדרים לא הכינה אתכם לעולם העסקים. ישנם דברים בסיסיים בהתנהלות כבעלי עסק שאתם חייבים לדעת כדי לתפעל עסק בהצלחה.

לא אוהבים למכור?  זה בשבילכם

רובנו לא אוהבים את פעולת המכירה. והמילה "מכירות" אפילו גורמת לנו לאי נוחות קלה. יש כמה עקרונות ופעולות שיווקיות מקדימות שיכולות לעזור ללקוח לקנות מבלי שנצטרך "למכור" לו.

ההבדל בין הצלחה לכישלון בשיחת מכירה

המעמד של שיחת מכירה יכול להיות מלחיץ ולא נעים עבור רבים מאיתנו. רובנו מגיעים מתחומים שאין להם נגיעה בזה והכמה רגעים הללו שייש לנו לשוחח עם אדם בטלפון ולהשאיר עליו את הרושם הרצוי הם קריטים לעסק שלנו. 

 

רוצה לקדם את העסק שלך?

050-4689170

|