פעולות שיווקיות שכל אחד יכול | דרור ברק - אסטרטגיה
top of page

4 פעולות שיווקיות שכל

אחד יכול לעשות להגדלת מכירות

Marketing

בעולם דיגיטלי מלא במסרים שיווקיים והבטחות גדולות, ערכים כמו אמינות ויושרה תופסים משקל רב בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח.

כמובן שהדרך הכי קלה להטמיע בלקוחות את התחושה שאתם בעלי עסקים אמינים ותפעלו מולם ביושרה היא לאחר שנתתם להם שירות ובאתם איתם במגע אנושי כלשהו. אבל איך תעשו זאת עוד בשלב שבו זה רק הם מול הנכסים הדיגטלים שלכם?

אז הנה הן 4 פעולות שיווקיות פשוטות שכל אחד יכול לעשות לבניית אמון והגדלת מכירות:

1.מספיק האדרה עצמית!

אם תרעיפו על עצמכם אינספור מחמאות ותתארו את העסק שלכם כ"מציל חיים" (אני מגזים בכוונה), באופן אוטומטי תתפסו כלא אמינים. לעסק יש אופי ואישיות כמו לבני אדם וכך גם אנחנו תופשים אותו בתת מודע שלנו. אדם שכל היום מדבר על עצמו במחמאות ומצהיר שהוא הכי טוב במה שהוא עושה, כנראה שלא נתפוש אותו ככזה.

אז כשאתם כותבים תוכן ומספרים על העסק שלכם לא משנה באיזה פלטפורמה... כתבו על עצמכם בצורה חיוביות אבל הכי שקופה ,ידידותית ובגובה העיניים, מבלי להרעיף על עצמכם מחמאות מוגזמות. גם בפירוט על המוצר/שירות שלכם הקפידו לכתוב בצורה השקופה ביותר אל תגזימו בתיאורים גדולים והבטחות שווא שלא תוכלו לקיים. אין דבר יותר מתסכל עבור לקוח מלגלות שמה שהובטח לו אינו קרוב כלל למציאות.

2.תנו ללקוחות שלכם לעשות את העבודה בשבילכם

בקשו מלקוחות טובים חוות דעת ופרסמו במדיות החברתיות ובאתר שלכם. אם יש לכם לקוחות מוכרים ומובילי דעה (חברות גדולות או אנשים בעלי שם בתחומם) כמובן שזה רק מוסיף. אין דעה יותר משפיעה מדעה ניטרלית של לקוח וותיק, המסרים שלכם טובים ויעילים ככל שיהיו לא ישפיעו בצורה כה חזקה כמו דעה של לקוח.

דמיינו סיטואציה: חיפשתם מטפל/ת בדיקור סיני וקיבלתם 3 המלצות מחברים, החלטתם לבדוק את כולן. ראיתם 2 דפי פייסבוק של מטפלים המעלים פוסטים וכותבים כמה השירות שלהם טוב ויעיל. ואז הגעתם לדף העסקי של רועי המטפל בדיקור סיני. נתקלתם בפוסט שהוא העלה, בפוסט נטלי (שם בדוי) מרמת-גן שסבלה מכאבי גב (בדיוק כמוכם), ממליצה בחום כי רועי הציל לה את החיים! זה גורם לכם אוטומטית להאמין ברועי המטפל הרבה יותר.

3.תמונה אחת שווה אלף מילים

צלמו תמונות לפני ואחרי של עבודתכם ופרסמו במדיות החברתיות ובאתר שלכם. הקפידו על איכות גבוהה של תמונות ,אם יש באפשרותכם להיעזר בצלם מקצועי או לפחות במצלמה מקצועית ,אל תחשבו פעמים ועשו זאת.

4.תמונה אחת שווה אלף מילים, סרטון שווה מיליון

צלמו סרטונים שלכם בזמן עבודה, הדגימו כיצד אתם עובדים ומה התוצאות שאתם משיגים (מוכיח גם מקצוענות). הקפידו שהסרטונים יהיו קצרים וקולעים למטרה ,ללא מידע מיותר ולא רלוונטי. סרטונים ארוכים מדי מתישים אותנו ומרבית האנשים לא יעברו את ה-20 השניות הראשונות של הסרטון שלכם.

לסיכום, זכרו להקפיד על ערכים אלו ואל תעגלו פינות בכל הקשור אליהם, עסק מקצועי ככל שיהיה אך חסר אמינות ויושרה  לא יצליח לשמור על לקוחותיו לאורך זמן ולהתפתח.

רוצים להגדיל מכירות ולפתח את העסק שלכם?

לחצו כאן.

גם זה יכול לעניין אתכם

ethan-sykes-TdM_fhzmWog-unsplash.jpg
StockSnap_MHVWVRXXRH.jpg

צרו קשר

|

050-4689170

Israel,Tel Aviv

תל אביב ,ישראל,ראשון לציון

  • יש לכם שאלה או בקשה בכל נושא?

  • פותחים עסק חדש ולא יודעים מאיפה להתחיל?

  • מנסים כבר חודשים להביא לקוחות ונאבקים בשיניים על כל ליד?

  • רוצים להגדיל את העסק אך לא יודעים מה הצעד הבא?

פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות!

צור קשר- 4 פעולות שכל אחד יכוללעשות
bottom of page