כל הזכויות שמורות לדרור ברק-אסטרטגיה שיווקית ©

7 פעולות שחובה לעשות כדי למכור בתקופת הקורונה

הבידוד מאלץ אותנו לעשות שינויים גדולים אך הכרחיים בשביל להמשיך להתפרנס ולקדם את העסק שלנו למרות הכל. אני משתף אתכם ב-7 פעולות שגם אני עשיתי כדי להמשיך לשווק ולמכור כרגיל גם עכשיו:

"דרור יכול להקפיץ כל עסק כמה רמות קדימה וזכינו שמצאנו אותו לעסק שלנו"

מורנה סלוקי

"גאיה"-קורסים וסדנאות זוגיות

הדברים הפשוטים שיחסכו לכם המון כאב ראש

1. לחשב מסלול מחדש

המצב הזה מאלץ אותנו לפעול בצורה שונה, לדבר לקהל שלנו בדרך חדשה. ובדיוק בגלל זה לפני שמתחילים לעשות פעולות שיווק בתקופה הזו, כדאי להקדיש זמן ולבנות לעסק שלך תוכנית מסודרת לאיך, מתי, איפה ומה צריך לעשות להמשיך לשווק ולמכור בתקופה הזו!

2. להתאים את המוצר לצורך קהל היעד שלך

חשבו איך בכל זאת אתם יכולים להעניק ללקוחות לפחות חלק מהשירותים או להתאים את השירות הקיים שלכם למצב. אם השירות שאתם מציעים חייב להיות פרונטלי, נצלו את התקופה הזו לפיתוח שירות חדש (מוצר דיגיטלי, פגישות ייעוץ וידאו, סדנה מקוונת ועוד...)

3. להציג את המוצר בצורה שונה, כזו שמותאמת למצב

לפעמים המוצר הקיים שלנו צריך פשוט אריזה חדשה (צורה שונה לאיך שאתם מציגים אותו ללקוח). ואז הוא חוזר להיות רלוונטי למצב. לדוגמא: מנחת הורים יכולה לתת עכשיו שיחת הנחייה להורים להתמודדות עם מתחים בבית בתקופת הבידוד. תכל'ס, זה מה שהיא תמיד עשתה ועכשיו היא פשוט מציגה את זה בצורה שרלוונטית למצב והסיטואציה הקשה שקהל היעד שלה מתמודד איתה.

4. להניע לפעולה על ידי שימוש בתנאי החיים החדשים שלנו

החיים של כולנו משתנים לתקופה מסויימת, יש דברים חדשים שיגרמו לנו לפעול. תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח משתנה וצריך להתייחס לגורמים החדשים שמשפיעים עליו. כשאתם מנסחים את ההצעה שלכם השתמשו בגורמים המשפיעים על הלקוח בתקופה זו. לדוגמא: מתיחות בבית? היכנסו להדרכה- כיצד לעבור את הבידוד ולהישאר שפויים. 

5. לפשט את תהליך המכירה 

אם השירות שלכם בעל עלות גבוהה (יחסית) ודורש תהליך מכירה ארוך. עכשיו זה הזמן לפשט את הדברים ולהקל על תהליך המכירה שלכם. הפכו אותו לקצר יותר והשתמשו במוצר פתיחה שהלקוח לא יוכל לסרב לעלות שלו. לדוגמא: פגישת ייעוץ ראשונה במחיר היכרות. לאחר מכן תוכלו לקדם ולמכור ללקוח שכבר התנסה וחווה את השירות שלכם, את השירות המלא שאתם בדרך כלל מציעים.

6. להעלות את תקציב השיווק בדיגיטל

זה הזמן שבו כולם נמצאים שעות נוספות ברשתות החברתיות. הבמה שלנו מתעצמת ויותר אנשים נחשפים אלינו מדי יום כתוצאה מהמצב שנוצר. נצלו אותו והשקיעו קצת כסף (אבל בחוכמה) בשביל להמשיך למכור ולקדם את העסק שלכם. שימו לב שההצעה שלכם לקהל בתקופה הזו תהיה רלוונטית ומותאמת לצורך החדש שלו.

חשוב מאוד!!! לפני שאתם מעלים, העזרו בבעל מקצוע כדי לנסח נכון את ההצעה שלכם ולהתאים אותה למצב החדש בשביל שתהיה רלוונטית והכסף שלכם יושקע נכון.

לפגישת אסטרטגיה לשיווק העסק בתקופת הקורונה ללא עלות! - לחצו כאן

7. להפסיק לשמוע חדשות

רעשי רקע הם הדבר הכי פחות יעיל לעסק ובטח ובטח שאנחנו עובדים מהבית וגם ככה זה קשה. העדכונים יגיעו אליכם בכל מקרה ממקומות אחרים (20 דקות חדשות ביום זה לגמאי מספיק בתקופה הזו).

לסיכום, התקופה הזו מחייבת אותנו לעשות שינויים למצב הקיים והערכות ליום שאחריי. נצלו אותה כדי לצאת מהמצב הזה עסק חזק פי 4-3 יותר מהיום. 

רוצים לקבל פגישת אסטרטגיה להתמודדות עם משבר הקורונה בעסק ללא עלות!

התקשרו או לחצו כאן.

גם זה יעניין אתכם

להפסיק לקוות שהלקוחות יגיעו ולהתחיל למכור

8 פעולות שיעזרו לך לבנות את תהליך המכירה בצורה נכונה שתבטיח שלכל שיחת מכירה שתבצע יהיו סיכויים גבוהים להיסגר. להפסיק לבזבז זמן על שיחות שלא תורמות לעסק שלך.

ההרגלים החדשים שתהיו חייבים ליישם כעצמאיים

עזבתם את העבודה ואתם מקימים עסק חדש, עכשיו הכל תלוי בכם, אתם מובילים את הספינה ואתם צריך להניע ולנווט אותה כדי שתוכלו להתפרנס בכבוד ולהגשים את החלום שלכם.

ההבדל בין הצלחה לכישלון בשיחת מכירה

המעמד של שיחת מכירה יכול להיות מלחיץ ולא נעים עבור רבים מאיתנו. רובנו מגיעים מתחומים שאין להם נגיעה בזה והכמה רגעים הללו שייש לנו לשוחח עם אדם בטלפון ולהשאיר עליו את הרושם הרצוי הם קריטים לעסק שלנו. 

רוצה יותר לקוחות? הגיע הזמן שנדבר.

Israel,Tel Aviv

תל אביב ,ישראל,ראשון לציון

|

050-4689170