3 שלבים פשוטים לניסוח מסר שיווקי שמביא לקוחות

הדרך לנסח מסר שיווקי שמוכר היא לענות על השאלה "מה יוצא לי מזה?" זוהי השאלה שכל לקוח פוטנציאלי שואל את עצמו כשהוא נתקל במודעה, פוסט, אתר האינטרנט או נמצא בשיחת מכירה איתנו.

IMG_3914-Edit_pp-2.jpg

זוהי השאלה החשובה ביותר שעליה רצוי לענות בשביל למכור ולהגדיל הכנסות. התשובה הנכונה טמונה בהבנה של צורך הלקוח. ההבנה של מהו הכאב האמיתי שבגללו הלקוח מתעניין בשירות שלנו. בשביל לענות על השאלה הזו, פיתחתי שיטה פשוטה בעלת 3 שלבים פשוטים וקצרים שיעזרו לנו להפיק תוכן מדוייק, לשייף את נאום המכירה ולמכור יותר בעזרת הבנה עמוקה של צורך קהל היעד.

3 השלבים:

  1. זיהוי הבעיה – הבעיה איתה מתומדד הלקוח

  2. פענוח הכאב – כיצד היא משפיע עליו באמת ביומיום

  3. מתן פתרון – הפתרון לכאב במשפט אחד מדוייק וברור

דוגמא: מטפל ברפואה משלימה

  1. הבעיה – כאבי גב

  2. הכאב- לא מסוגל לשחק עם הנכדים יותר

  3. הפתרון (כפי שיוצג ללקוח) – 3 טיפולים ואתה חוזר לשחק עם הנכדים.

על ידי זיהוי הכאב האמיתי של הלקוח והבחירה לציין אותו בפתרון שלי, אני נותן לו את התחושה שייש לי את הפתרון האולטימטיבי לכאב שלו. אני מבין אותו ויכול לעזור לו לחזור לשחק עם הנכדים.

ניקח לדוגמא את העסק שלי, קהל היעד: בעלי עסקים.

  1. הבעיה- לא מצליח להביא לקוחות

  2. הכאב- אין לי פרנסה מהמקצוע שלי

  3. הפתרון – 5 דרכים שיעזרו לך למנף את היכולות שלך לעסק רווחי!  

את הפתרון אני יכול לתת גם ככותרת למאמר או סרטון שאפיק או לנסח כמשפט שמסכם את הצעת הערך שלי (המוצר שלי) בדף נחיתה, פוסט מכירתי ועוד...

פתרון להצגה בהצעת הערך:

תוכנית ליווי שיווקי שתהפוך את הכישרון שלך לעסק רווחי!

לסיכום, למסר שיווקי מדוייק יש חשיבות גבוהה מאוד גם בתהליכי שיווק וגם בתהליך המכירה. וודאו שהמסרים שלכם מכילים את הפתרון לכאב האמיתי של קהל היעד ונוגעים בנקודות החשובות לו.  

רוצים ליישם את השיטה ולמכור יותר גם בעסק שלכם?

 הורידו את תבנית ליצירת תוכן שיווקי במהירות ויעילות במתנה

לחצו כאן להורדה!

גם זה יכול לעניין אתכם

רוצה יותר לקוחות? הגיע הזמן שנדבר.

Israel,Tel Aviv

תל אביב ,ישראל,ראשון לציון

|

050-4689170

 
  • Facebook
  • Instagram

 כל הזכויות שמורות לדרור ברק-אסטרטגיה שיווקית ©