כתיבת תוכן שיווקי 

חשוב לי שהתוכן שלך יהיה...

1. מרתק, מבטא את מי שאתה ומציג אותך הכי טוב שאפשר!

2. מעניין ומושך

3. מניע לפעולה (מכירתי)

4. יעיל גם עבור הלקוח שלך (כדי למצב אותך כאוטוריטה) 

5. הכי חשוב- מביא תוצאות ולקוחות לעסק שלך!

איך אכתוב תוכן לעסק שלך? 

שלב א- פגישת איפיון ולמידה של העסק שלך לעומק. לפני שאכתוב עבורך תוכן אני רוצה להכיר אותך ואת העסק שלך לעומק. רק לאחר שנכיר ואבין מה ההצעה שלך לקהל היעד, הייחודיות ואופי העסק. אתיישב ואתחיל במלאכת הכתיבה.  

שלב ב- כתיבת התוכן  

שלב ג- שליחת התוכן לאישורך ומקצה שינויים במידת הצורך. שביעות הרצון וטובת העסק שלך חשובה לי יותר מכל. בגלל זה, גם לאחר שאסיים את מלאכת הכתיבה הראשונית, נעשה שינויים במידת הצורך לפי רצונך.

מה אכתוב עבורך?

תוכן לאתר

האתר הוא כרטיס הביקור שלך, המקום שיגרום ללקוח להעריך ולהגיד לעצמו "אני חייב לעבוד איתו!". בגלל זה התוכן של האתר חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר. לדבר בצורה מדוייקת לקהל היעד ולהניע אותו לפעולה (רכישה)

מיילים לדיוור לרשימת תפוצה

כתיבת סדרת מיילים שיווקים המכילים ערך והצעות לרכישה. מניעים לפעולה ויוצרים תנועה לאתר ודפי המכירה של העסק. המטרה שלי בכתיבת דיוור היא למצב אותך כאוטוריטה ולהגדיל לך מכירות. 

מאמרים לבלוג

כתיבת מאמרים היא כלי מצויין למיצוב שלך כאוטוריטה בתחום. אני יודע כמה זמן ומאמץ לוקח לכתוב מאמר ואנחנו רוצים שתהיה פנוי לעבוד במה שאתה באמת אוהב לעשות. 

תוכן לרשתות החברתיות

פוסטים מקצועיים ותוכן לעמוד הפייסבוק. בתהליך הכתיבה אתייחס לשני מטרות עיקריות - ליצור לך לקוחות ולמצב אותך כאוטוריטה.  

למה אני?

1. אני מקפיד לכתוב תוכן יוניסקס כך ששני המינים יוכלו להתחבר אליו באופן שווה. זה מאפשר לנו ליצור קירוב לכל מי שקורא את התוכן שלנו.

2. מעבר לכתיבת תוכן אני איש שיווק ומכירות שמתמחה בהבנה של קהלי יעד שונים והגורמים שמניעים אותם לרכישה. אני מלווה עסקים ובונה תהליכי שיווק מורכבים. שני אלו יחד, מאפשרים לי לדעת איזה תוכן מתאים לכל שלב ושלב במשפך השיווקי שלך על מנת להביא יותר לקוחות. 

3. לפני שאני כותב, חשוב לי להכיר אותך וללמוד את העסק שלך לאורך ולרוחב. על מנת לכתוב תוכן שתתחבר אליו, יבטא את האישיות והאופי שלך וגם יהיה סופר יעיל עבור העסק שלך!

 
רוצה תוכן יעיל לעסק שלך?
  • Facebook
  • Instagram

 כל הזכויות שמורות לדרור ברק-אסטרטגיה שיווקית ©